Vabimo vas na letni dogodek TECES: SYeNERGY, ki bo 12. februarja 2020 od 11. ure dalje v Dominikanskem samostanu na Ptuju, na katerem bomo ponudili kakovostno razpravo o tehnoloških in družbenih trendih ter z njimi povezanimi novimi poslovnimi modeli, s katerimi se soočajo naši člani.
Trajnostne in kadrovske izzive prihodnosti lahko učinkoviteje naslavljamo z vzpodbujanjem povezovanja in ustvarjanja sinergij med podjetji, izobraževalnimi ustanovami, državo, startupi in drugimi. Podpora povezovanju, ustvarjanje dolgoročnih partnerstev in sinergij med raznimi partnerji na področju energetsko učinkovitih rešitev in rabe energije je tudi primarno poslanstvo TECES‑a.
BODITE Z NAMI - LE SKUPAJ LAHKO USTVARJAMO PRAVE SINERGIJE ZA IZZIVE PRIHODNOSTI.
Na dogodku TECES: SYeNERGY bomo ponudili kakovostno razpravo o tehnoloških in družbenih trendih, potrebi po novih poslovnih modelih in z njimi povezanimi trajnostnimi in kadrovskimi izzivi, s katerimi se soočajo naši člani.
Hkrati pa s tem dogodkom na enem mestu združujemo člane TECES-a, člane SRIP Pametne stavbe in dom z lesno verigo in predstavnike ključnih deležnikov.
Prihodnje izzive lahko učinkoviteje naslavljamo z vzpodbudnim povezovanjem in ustvarjanjem sinergij med podjetji, izobraževalnimi ustanovami, državo, startupi in drugimi deležniki, kar je tudi osnovno poslanstvo TECES.
Dogodek je tudi odlična priložnost za mreženje članov in udeležencev dogodka, vzpostavljanje novih poslovnih povezav, predstavitev vašega podjetja ali organizacije na razstavnem prostoru .
Dogodek poteka v organizaciji TECES s podporo SRIP Pametne stavbe in dom z lesno verigo.
Izkoristite enkratno možnost predstavitve vaše dejavnosti, produkta ali projekta. V prepričanju, da je partnerstvo in podpora dogodku SYeNERGY tudi v skladu z vašimi poslovnimi interesi, vam ponujamo ugledno in odzivno promocijo pred in med dogodkom.
Za lažjo odločitev o sodelovanju si oglejte ponudbo možnih oblik promocije in podpore dogodku SYeNERGY, kjer smo navedli različne možnosti vašega sodelovanja na prireditvi.
Z veseljem bomo našli za vas primerno možnost.
Miha BOBIČ
DANFOSS Trata d.o.o., podpredsednik razvoja poslovanja in portfelja izdelkov District energy division
Miha Bobič je končal študij energetike na Fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani kot univerzitetni diplomiran inženir 1996, leta 2000 pa je še pridobil magistrskim naziv. Od 1996 je zaposlen v podjetju Danfoss, kjer je 20 let vodil razvoj divizije na različnih geografskih lokacijah (Evropa, Rusija, Kitajska). Področje delovanje ja bilo vseskozi daljinska energetika.
Leta 2016 je sprejel področje razvoja poslovanja in kasneje 2019 še razvoj portfelja izdelkov. Njegove glavne zadolžitve so globalni razvoj poslovanja, skrb za razvoj portfelja divizije s poudarkom na digitalizaciji ponudbe izdelkov in storitev, inovacije, razvoj programske opreme, M&A in sodelovanje pri razvoju regionalne zakonodaje.
Mateja LAVRIČ
KOLEKTOR Ventures d.o.o., direktorica
Mateja Lavrič je direktorica korporativnega sklada tveganega kapitala Kolektor Ventures, ki vlaga v zagonska podjetja s področja Industrije 4.0, bolj točno s področja robotike, umetne inteligence, obogatene in virtualne resničnosti, simulacijskih modelov in digitalnih platform. Kot vodja tveganih naložb in strokovnjakinja za sodelovanje med start-upi in korporacijami, je tudi članica osrednje ekipe Kolektor Digital. Kolektor Digital je nastajajoča poslovna enota koncerna Kolektor. Kolektor s sedežem v Idriji ima 37 proizvodnimi podjetji po vsem svetu in več kot 5.500 zaposlenih. Kolektor Digital se je v dobi digitalne industrijske revolucije že uveljavlja kot eden vodilnih ponudnikov rešitev za pametne tovarne v regiji.
Matija PETRIN
BSH Hišni aparati d.o.o., direktor družbe - odgovoren za področje tehnike
Matija Petrin je v podjetju BSH Hišni aparati Nazarje zaposlen 26 let. Je direktor družbe odgovoren za področje tehnike. V podjetju, ki trenutno zaposluje 1.500 ljudi, si je skozi leta pridobival bogato znanje na področju industrijskega inženiringa, upravljanja kakovosti in kompetenčnega centra plastike.
Svoje izkušnje je nadgradil tudi v BSH tovarni na Kitajskem, kjer je med letom 2004 in 2007 vodil področje tehnologije.
ISKRAEMECO, d.d., vodja trajnostnega razvoja
Mojca Markizeti je kot vodja trajnostnega razvoja v Iskraemeco, d.d, kjer je strateški partner vodstvu podjetja. Iskraemeco, slovensko globalno podjetje, ki se ukvarja s pametnim merjenjem in rešitvami energetskega managementa, je leta 2015 pristopilo iniciativi “Pošteni števec”, v okviru katere skupaj s partnerji in deležniki v svoji industriji zasleduje visoke cilje vpeljevanja principa “poštene trgovine”, razogličenja gospodarstva, občutnega zmanjšanja porabe resursov in izobraževanja svoje in širše industrijske panoge o pomembnosti teh ciljev, metodah in rešitvah.
Mojca ima 20 let izkušenj z implementiranjem načel trajnostnega razvoja v podjetja in skupnosti, z razvojem poslovnih strategij, managementom sprememb v podjetjih, managementom inovacij. Pred Iskraemecom je Mojca delala na Uradu Varuha človekovih pravic in IEDC – Poslovni šoli Bled, kjer je vodila Društvo Združenih narodov za trajnostni razvoj (UN Global Compact).
Marta KELVIŠAR
ADRIA DOM d.o.o. direktorica
Marta Kelvišar ima več kot 25 let vodstvenih izkušenj v različnih podjetjih in panogah. 15 let je zaposlena v Skupini Adria Mobil, zadnjih 5 let uspešno vodi podjetje Adria Dom, d.o.o. iz Črnomlja, ki proizvaja mobilne in modularne hiše, glamping mobilne šotore ter nudi celovite rešitve za počitniške resorte. Podjetje v zadnjih petih letih raste s povprečno 20%- rastjo čistih prihodkov, ki znašajo 36 mio € in je po finančnih kazalnikih najuspešnejše podjetje v tej panogi v Evropi. Podjetje svojo razvojno in tržno usmerjenost dokazuje s skoraj 100% izvozom na 25 tujih trgov in ustvarjanjem trendov v panogi. Zaposluje 244 delavcev. Organizacijska kultura in razvoj zaposlenih je eden izmed petih strateških stebrov podjetja. Dolgoročno rast zagotavljajo s konstantnim uvajanjem vitkosti in digitalizacije v procesih in učinkovitim sodelovanjem.
dr. Aleš UGOVŠEK
moderator dogodka
Aleš Ugovšek na GZS vodi področje za tehnološki razvoj in inovativnost. Svojo poklicno pot je začel kot raziskovalec na Biotehniški fakulteti, nadaljeval v podjetju M Sora, kjer je vodil razvojne projekte in strateški razvoj ter vzporedno predaval na višji strokovni šoli v Ljubljani.
Je soavtor akcijskega načrta SRIP PSiDL, vodja ene izmed produktnih skupin, (so)avtor več znanstvenih in strokovnih člankov in kolumn ter moderator javnih dogodkov, konferenc in okroglih miz.
V primeru interesa sodelovanja na dogodku in morebitnih dodatnih informacijah o možnostih vaše udeležbe nas kontaktirajte:
Pričetek dogodka | 12.02.2020 11:00 |
Zaključek dogodka | 12.02.2020 16:00 |
Cena | Brezplačno za člane TECES in SRIP PSiDL |
Lokacija | Dominikanski samostan, Ptuj |
Vrsta pristopnine | Cena |
---|---|
član TECES ali SRIP PSiDL brezplačno |
0.00€ |
nečlani (cena brez DDV) od 1.2.2020 |
100.00€ |
osebno povabilo | 0.00€ |
10:30 - 11:00 |
Registracija udeležencev |
11:00-11:15 |
Otvoritev dogodka
|
11:15-11:30 |
Kje smo, kam smo usmerjeni?
|
11:30-12:30 |
Tehnološki in socialni trendi ter novi poslovni modeli
|
12:30-12:50 |
Odmor za kavo |
12:50-13:30 |
Trajnostni in kadrovski izzivi
|
13:30-14:30 |
Okrogla miza: "Ali obstaja optimalni poslovni model?"
|
14:30-15:00 |
Zaključni program - presenečenje |
15:00-17:00 |
Pogostitev in mreženjeSproščeno mreženje ob spremljavi lokalne kulinarike
|